lørdag 11. oktober 2014

Kobberdilla!


Hei! 
Nå for tiden er kobber veldig aktuelt i interiøret. Første gangen jeg så kobber bli brukt i interiør var på Copperhill Mountain Lodge, og siden har jeg vært frelst. I vente på mørketid og vinter, synes jeg levende lys i sammenheng med kobberdetaljer er en super kombinasjon. 
I skrivande stund sitter jeg på vår hytten i Åre, hvor mye av detaljene går i kobber, noe som jeg syns passer godt inn på fjellet. Bildene nedenfor er tatt på mitt soverom og her kan du se hvordan jeg har valgt å anvende kobber i mitt interiør. 
Det sies at kobber er en trend som er kommet for å bli, noe jeg virkelig håper på. Ihvertfall kommer jeg til å holde meg til denne trenden i lang tid fremover. 




Håper dere fortsatt har en fin helg!:-)

-Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar