fredag 19. september 2014

Bildet som inspirerer!

Bildet er tatt fra http://www.copperhill.se/the-villa/ 

Hei! 
Nå har jeg fått min første innsendingsoppgave gjennom kurset. Denne oppgaven gikk ut på å finne et bilde som jeg liker, og har i denne sammenheng valgt bildet over. 
Bildet er fra Copperhill Mountain Lodge sin villa i Åre. Dette bildet har inspirert meg i lang tid og det var her min interesse for interiør startet. 

Villaen er innredd med harmoniske farger som hører naturen til, noe som skaper en avslappende og koselig stemning. Det er brukt materialer og farger som gjenspeiler seg fra fjellheimen, og med store vindusflater kommer naturen tett innpå. Den åpne løsningen med den høye takhøyden og de lune fargene gir en ekte følelse av trivsel, noe som jeg liker veldig godt.
I disse høsttider er det spesielt godt å kunne drømme seg bort i fjellheimens paradis.

-Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar